2012. november 18., vasárnap

A fekete ruhás nő

A képet itt találtam
Már akkor nagyon kíváncsi lettem erre a filmre mikor először láttam az előzetesét. Ez Daniel Radcliffe első nagy filmje a Harry Potter sorozat után, így mindenki előre is kíváncsi volt a színész alakítására. Maga a film ijesztő, de nem az a durva horror. Arthur Kippsnek egy kisvárosba kell utaznia egy hagyatéki ügy miatt. Ám a nyugodt munka helyett egy olyan dologba keveredik, és olyan dolgokat lát amelyek hatására az élete örökre megváltozik. A kisvárosban rejtélyes dolgok történnek, a ház pedig meglepő és rémisztő dolgokat tartogat Mr. Kippsnek. A filmet csak azoknak ajánlom akik nem ijedősek, és kíváncsiak egy fantasztikus, hátborzongató történetre.






A képet itt találtam




Arthur Kipps szerepében Daniel Radcliffe.












A képet itt találtam

A már sokat emlegetett fekete ruhás nő


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése